Для
кого створюються сайти? як правило - для людей, тобто на сайт повинні
заходити відвідувачі. В Інтернеті навіть з'явилася абревіатура СДЛ, чи
сайт для людей. Дійсно, навіщо потрібний сайт, на який ніхто не
заходить? Ну, хіба що, для яких не будь специфічних потреб його творця.
А що б ваш сайт відвідували, він повинен бути відомий у мережі
Інтернет, інакше крім творця й пари його знайомих на сайт ніхто не
зайде. Популяризація сайту називається розкручуванням. Існує багато
методів розкручування сайтів, причому це можна робити самостійно, або
доручити професіоналам, які розкрутять сайт за певну плату. Одним зі
методів розкручування є розміщення посилань на ваш сайт на інших
сайтах. Тобто , якщо у вас є розкручений сайт, на ньому можна
розмістити платні
посилання, і одержати за це гроші. SEO-майстри й линк-менеджеры
купують посилання із сайтів, при чому їх не цікавить навіть
відвідуваність сайту, їх цікавить - які показники цитируемости вашого
сайту, тобто , чи проіндексована "морда" (головна сторінка) сайту в
провідних пошукових системах. Купують посилання, як правило, з
показниками PR>=3 і ТІЦ>=50. Посилання з "морди" такого сайту коштують від 7 центів у добу. Для мультипосилань (посилань на кілька сторінок одного сайту) ціна збільшується відсотків на тридцять.
Продавати
посилання можна не тільки з головної сторінки сайту, але й з його
внутрішніх сторінок, щоправда, коштують такі посилання дешевше, але
сторінок набагато більше.
Ще одна можливість заробітку на
посиланнях, це продаж рекламних місць. Тобто , можна продати місця під
посилання на сторінках сайту через посередника, що за допомогою
спеціального скрипта буде розміщати свої посилання в автоматичному
режимі. Головне в цій справі - не переборщити. Якщо розмістити на сторінці більше 5 посилань, вона перетвориться в "лінкопомийку",
і такі посилання ніхто не буде купувати. Тому перед початком пошуку
покупців потрібно забрати з головної сторінки зайві посилання, у тому
числі посилання на каталоги, рейтинги та інші.
При розміщенні
комерційних посилань не слід забувати про дизайн. Посилання повинні
органічно вписуватися в дизайн сайту, виглядати акуратно, і разом з
тим, бути помітними. Місце розташування комерційного посилання на
сторінці теж немаловажно, чим вище - тим дорожче.
Покупців можна
знайти на спеціалізованих сайтах і форумах по SEO-оптимізації. Якщо вам
удасться знайти покупців на комерційні посилання, то вони можуть стати
вашими серйозними партнерами на тривалий строк. Тому до з покупців
потрібно віднестися досить серйозно. На продажі посилань деякі сайти
заробляють пристойні гроші!